بدون نظر
 
رییس اداره راهداری تربت حیدریه:
عملیات اجرایی جاده کدکن به تلخ بخش تا یک ماه آینده آغاز می شود
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۰۴ ق.ظ
 
رییس اداره راهداری تربت حیدریه گفت: با توجه به حرارت بالای آسفالت باید مدتی بعد از زیر سازی، جاده زیر ترافیک باشد، لذا بستر کار آماده شده و تا یک ماه آینده جاده کدکن به تلخ بخش آماده اجرای روکش آسفالت خواهد شد.

حسین شیرمحمدیان رییس اداره راهداری تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت؛ اظهار داشت: با توجه به این که در زمستان آماده بارشها هستیم، امکان اجرای عملیات بهسازی راه‌ها را نداریم، لذا شش ماه از سال را این چنین درگیر وضعیت جوی هستیم، از سویی دیگر دستوالعمل استانی داریم که در این ایام(ایام سرد سال) باید دستگاه ها در شریانهای اصلی مستقر باشند.

 

وی افزود: پیوسته در منطقه کدکن حضور داریم، حدود 800 نفر کارگر در سه ماه در عملیات زیرسازی جاده تلخ بخش کار کرده اند به طور متوسط روزی ده تا پانزده نفر در روزهای کاری کار کرده اند.

 

شیرمحمدیان در مورد سرعت پایین بهسازی این جاده اظهار کرد: شرایط ناپایدار جوی و برخی مشکلات از جمله عدم تأمین قیر نیز به تاخیر کار در بهسازی این جاده دامن زد که برای مثال در یک مورد بیست روز منتظر قیر بودیم.

 

شیرمحمدیان به ترافیک جاده اشاره کرد و گفت: این مسیر به دلیل ترافیک سنگین معادن، وضعیت مناسبی نداشت و اگر می خواستیم با همین وضعیت جاده را روکش کنیم، خیلی دوام نمی آورد و در مدت کوتاهی دوباره وضعیت به حالت قبل باز می گشت.

 

وی ببان کرد: برهمین اساس یک کارگروه تخصصی استانی از این محور بازدید کردند و نحوه کار را اینگونه مشخص کردند که قبل از آسفالت باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

 

رییس اداره راه تربت حیدریه عنوان کرد: حدود سه ماه کار طاقت فرسا در این مسیر انجام شد که یک ماه آن در رمضان بود، به جاده قیر تزریق کردیم و در اصطلاح چاله ها را به هم دوختیم و سپس برای جلوگیری از لغزندگی قیر، ماسه ریختیم.

 

شیرمحمدیان خاطر نشان کرد: قرارداد ما با پیمانکار برای اجرای روکش آسفالت، غیر از زیرسازی ، 800 میلیون تومان است و تاکنون به ازای هر کیلومتر 75 میلیون تومان هزینه زیر سازی انجام شده تا برای جاده مشکلی بوجود نیاید، از طرفی پیمانکار تا پنج سال برای جاده تضمین داده است.

 

رییس راهداری تربت حیدریه بیان کرد: بعد از اجرای کار زیر سازی باید قدری جاده زیر ترافیک باشد تا اگر قیر بالا زد ببینیم و چاره کنیم، اگر هم اکنون آسفالت ریخته شود، قیری که برای زیر سازی تزریق شده با توجه به حرارت بالای آسفالت، بالا بزند موج ایجاد می کند.

 

در طول یکسال گذشته حجت الاسلام امام جمعه شهر کدکن مُطالبات متعددی در مورد جاده‌های بخش کدکن و به ویژه راه مواصلاتی ”کدکن به تلخ بخش“ را عنوان کرده‌ و ابن موضوع با انتشار گرارش های متعدد از سوی رسانه ها در اولوبت قرار گرفت و در آخرین بار حجت الاسلام بوژمهرانی در نماز جمعه‌ هفته گذشته، از تأخیر در بهسازی جاده “کدکن – تلخ بخش ” انتقاد کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه:

!!تــوجـه

  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد همین مطلب بنویسید
  • لطفا نظرات خود را به فارسی تایپ نمایید
  • لطفا سعی کنید نظرتان مختصر و مفید باشد
  • به نظرات دیگر کاربران احترام بگذارید

ثبت نظر :


 
 
x
خسارت ۴۰۰ میلیاردی سیل به بخش کشاورزی تربت‌حیدریه بخش ویژه بیمارستان امام حسین علیه‌السلام تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسبد تمام مبارزات ائمه علیه السلام برای تٱسیس حکومت اسلامی‌ بود اهدای ۱۴ سری جهیزیه به خانواده‌های بیماران کلیوی تربت‌حیدریه محور مشترک مشکلات صنایع تربت‌حیدریه نوع فرارداد آنهاست ساماندهی ۷ مرکز برای خرید گندم کشاورزان منطقه تربت‌حیدریه مهم‌‌ترین اولویت انجمن سینما جوان. ایران استعدادیابی است آغاز واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در منطقه تربت‌حیدریه تولید ۵۰۰ هزار تن گندم در خراسان رضوی تقویت گردشگری روستاها تولید ثروت و اشتغال را به‌همراه دارد خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی سیل به مزارع و باغات تربت‌حیدریه دشمن بنیان خانواده ایرانی و اسلامی را هدف قرار داده‌است
hacklink al duşakabin fiyatları fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle erotik film izle duşakabin hack forum casibom giriş marsbahis marsbahisgirtr marsbahis casibom