


بدون نظر
ماشین هفت میلیاردی درایران!/تصاویر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ در ۴:۲۰ ب.ظ
باز هم آگهی فروش خودرو و اینبار یک مک لارن p1 . فروشنده در توضیحات خودرو نوشته بدون محدودیت تردد در کشور (6ماهه) . موتور 3.8 لیتری . 903 اسب بخار.سیستم ترمز akebono . فیبرکربن monocage . تحویل 30روزه با پیش پرداخت 35% . ضمانت باز خرید با کمترین افت قیمت ممکن . قیمت مقطوع هفت میلیارد تومان
باز هم آگهی فروش خودرو و اینبار یک مک لارن p1 . فروشنده در توضیحات خودرو نوشته بدون محدودیت تردد در کشور (6ماهه) . موتور 3.8 لیتری . 903 اسب بخار.سیستم ترمز akebono . فیبرکربن monocage . تحویل 30روزه با پیش پرداخت 35% . ضمانت باز خرید با کمترین افت قیمت ممکن . قیمت مقطوع هفت میلیارد تومان
خالی از لطف نیست اگر نگاهی دقیقتر به این هیولا بیاندازیم .
سیستم IPAS با یک دکمه بر روی فرمان فعال میشود که اجازه میدهد
این بدین معنی است که نیروی
باتری ها از سیستم خنک کننده ابداعی و بسیار پیشرفته ای بهره میبرند و در تمام شرایط عملکرد فوق العاده ای دارند. همچنین موتور الکتریکی با ایجاد گشتاور معکوس در زمان تعویض دنده موجب میشود دنده ها با سرعت بالا تر و لرزش و صدای کمتری تعویض شوند.
همانطور که میدانید بسیاری از قسمت های
آئرودینامیک مک لارن P1 بسیار فوق العاده و بی نظیر است! طراحی آئرودینامیک و اسپویلر DRS
پری ویلیامز میگوید : ما از همان ابتدای کار هدف
من کاملاً مطمئنم که P1 میتواند به اعداد ادعایی دست یابد.
آئرودینامیکی
مک لارن P1 از دیسک های ترمز سرامیک کربنی با یک لایه سطحی غنی از سیلیکون کاربید ساخت Akebono مجهز است که به صورت سفارشی برای مک لارن P1 ساخته شده و این نوع دیسک تا قبل از این بر روی هیچ اتومبیل دیگری استفاده نشده است. این دیسک ها از نظر ترمز گیری ، مقاومت حرارتی و خنک کاری عملکرد بسیار بالایی دارند و همچنین از وزن بسیار کم و عمر بسیار بالایی برخوردارند. مواد به کار رفته در این دیسک ها برای اولین بار در موشک فضایی آریان دیده شده است…
لیست مشخصات :
موتور بنزینی :
مشخصات : 3.8 لیتری V8 با زاویه 90 درجه مجهز به دو توربو شارژر
بوست توربو : 2.4 بار
نسبت نیرو به حجم : 191 اسب بخار به ازای هر لیتر
قدرت : 727 اسب بخار در دور موتور 7500rpm
لیست مشخصات :
موتور بنزینی :
مشخصات : 3.8 لیتری V8 با زاویه 90 درجه مجهز به دو توربو شارژر
بوست توربو : 2.4 بار
نسبت نیرو به حجم : 191 اسب بخار به ازای هر لیتر
قدرت : 727 اسب بخار در دور موتور 7500rpm
گشتاور : 720 نیوتن-متر در دور موتور 4000rpm
نوع نصب : موتور میانی – به صورت طولی
نوع نصب : موتور میانی – به صورت طولی
موتور الکتریکی :
قدرت : 176 اسب بخار
گشتاور : 260 نیوتن-متر
وزن : 26 کیلوگرم
مجموع دو موتور :
قدرت : 903 اسب بخار
گشتاور : 900 نیوتن-متر
پک باتری :
نوع : لیتیوم-یون (lithium-ion)
تعداد سلول : 324 عدد
وزن : 96 کیلوگرم
عمر مفید : 10 سال
سایر مشخصات :
طی مسافت در حالت تمام الکتریکی : 20 کیلومتر با سرعت 50 کیلومتر در ساعت
گاز CO2 خروجی : 194 گرم در هر کیلومتر!
مصرف سوخت : 8.3 لیتر در هر صد کیلومتر!
گیربکس : 7 دنده دابل کلاچ مجهز به شیفتر های پدالی (با سرعت تعویض 50 میلی ثانیه!)
نوع انتقال قدرت : دیفرانسیل عقب
ترمز : دیسکهای سرامیک کربنی با لایه سطحی سیلیکون کاربید
میزان دانفورس : 600 کیلوگرم در سرعت 257 کیلومتر در ساعت
ضریب درگ : 0.34Cd
وزن کلی سیستم هایبرید : 170 کیلوگرم
وزن خشک : 1395 کیلوگرم
نسبت نیرو به وزن : 647 اسب بخار بر تن
طول : 4590 میلیمتر
عرض : 1946 میلیمتر
ارتفاع : 1170 میلیمتر
فاصله بین دو محور : 2670 میلیمتر
چرخ ها : 19 اینچ(جلو) – 20 اینچ(عقب)
تایر ها : 245/35 ZR19 (جلو) – 315/30 ZR20 (عقب) – از نوع پیرلی P Zero Rosso Corsa
قیمت : 866,000 پوند
سر مهندس طراحی : دن پری ویلیامز
سرپرست طراحی : فرانک استفنسن
گیربکس : 7 دنده دابل کلاچ مجهز به شیفتر های پدالی (با سرعت تعویض 50 میلی ثانیه!)
نوع انتقال قدرت : دیفرانسیل عقب
ترمز : دیسکهای سرامیک کربنی با لایه سطحی سیلیکون کاربید
میزان دانفورس : 600 کیلوگرم در سرعت 257 کیلومتر در ساعت
ضریب درگ : 0.34Cd
وزن کلی سیستم هایبرید : 170 کیلوگرم
وزن خشک : 1395 کیلوگرم
نسبت نیرو به وزن : 647 اسب بخار بر تن
طول : 4590 میلیمتر
عرض : 1946 میلیمتر
ارتفاع : 1170 میلیمتر
فاصله بین دو محور : 2670 میلیمتر
چرخ ها : 19 اینچ(جلو) – 20 اینچ(عقب)
تایر ها : 245/35 ZR19 (جلو) – 315/30 ZR20 (عقب) – از نوع پیرلی P Zero Rosso Corsa
قیمت : 866,000 پوند
سر مهندس طراحی : دن پری ویلیامز
سرپرست طراحی : فرانک استفنسن
انواع حالت ها :
حالت های رانندگی : Normal ، Sport ، Track ، Race و E-Mode
ارتفاع اسپویلر : بسته ، ارتفاع 120mm و ارتفاع 300mm
زاویه اسپویلر : حالت عادی – تغییر زاویه جهت کاهش درگ در حالت DRS – تغییر زاویه جهت افزایش دانفورس عقب و افزایش درگ در ترمزگیری های شدید
فلپ های سپر جلو : تغییر زاویه بین 0 تا 60 درجه
حالت های رانندگی : Normal ، Sport ، Track ، Race و E-Mode
ارتفاع اسپویلر : بسته ، ارتفاع 120mm و ارتفاع 300mm
زاویه اسپویلر : حالت عادی – تغییر زاویه جهت کاهش درگ در حالت DRS – تغییر زاویه جهت افزایش دانفورس عقب و افزایش درگ در ترمزگیری های شدید
فلپ های سپر جلو : تغییر زاویه بین 0 تا 60 درجه
سیستم RCC : کاهش 50 میلیمتر از ارتفاع شاسی در حالت ریس
شتاب و سقف سرعت :
0-100 : 2.7 ثانیه
0-160 : 4.7 ثانیه
0-200 : 6.8 ثانیه
0-300 : 16.5 ثانیه
طی مسافت 400 متر : 9.8 ثانیه و با سرعت 239 کیلومتر در ساعت
سقف سرعت : 350 کیلومتر در ساعت (به صورت الکترونیکی محدود شده)
ترمز گیری :
100-0 : 30.2 متر
200-0 : 116 متر
300-0 : 246 متر
مرجع : فردانیوز
لینک کوتاه:
!!تــوجـه
- لطفا نظرات خود را فقط در مورد همین مطلب بنویسید
- لطفا نظرات خود را به فارسی تایپ نمایید
- لطفا سعی کنید نظرتان مختصر و مفید باشد
- به نظرات دیگر کاربران احترام بگذارید
ثبت نظر :
x