بدون نظر
 
با بهره برداری از پل محور بایگ؛
مردم از نحوه اجرای ناقص پل محور بایگ به تربت حیدریه ناراضی هستند
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۵۳ ق.ظ
 
پل محور بایگ به تربت حیدریه که اردیبهشت امسال بر اثر سیل تخریب شده بود، بلاخره پس از گذشت 7 ماه به بهره برداری رسید اما نارضایتی مردم از اجرای ناقص این پروژه همچنان ادامه دارد.

به گزارش تابان تربت؛ بعد از گذشت 7 ماه از تخریب یکی از پل های اصلی محور بایگ به تربت حیدریه بر اثر سیلاب های بهاری عملیات ساخت این پل طی روزهای گذشته به پایان رسید.

با وجود بهره برداری و زیر بار ترافیک رفتن این سازه، مردم از روند اجرای سازه وناایمن بودن این پل به شدت ناراضی هستند.

مردم معتقدند استفاده از سه باکس بتونی برای خروجی آب درنظر گرفته شده اصلا جوابگوی حجم سیلاب های منطقه نیست ودرصورت جاری شدن سیلاب سنگین تخریب مجدد این پل دور از انتظار نیست.

پلیس راه تربت حیدریه: پل ایمنی و استاندارد لازم را ندارد

فرمانده پلیس راه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تائید بعضی نواقص در اجرای این سازه گفت: متاسفانه گاردریل های نصب شده بر روی پل از ایمنی و استاندار لازم برخوردار نیست وباید اداره راه نسبت به افزایش طول گاردریل ها با استفاده از سوپر گارد ها اقدام نماید.

سرهنگ اسدی افزود: آکس وکناره های جاده فاقد خط کشی است که باید در اولین فرصت کار خط کشی در دستور کار فرار گیرد.

وی تصریح کرد: نشست اسفالت بر روی پل یکی دیگر از ایرادات مشهود است که اداره راه موظف است نسبت به رفع نواقص جهت جلوگیری از حوادث احتمالی در اولین فرصت اقدام کند.

پل استاندار است و مردم نگران نباشند/چنانچه پس از تکمیل ایرادی به این سازه باشد جوابگو خواهیم بود

اما در مقابل انتقادات مردمی رئیس اداره راهداری شهرستان تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار ما می افزاید: پل مذکور براساس استعلام از آب منطقه ای تربت حیدریه با دبی مناسب به صورت سه دهانه باکس بتونی 2 در 2 در بستر مسیل مناسب با رعایت شیب رودخانه اجرا شده ومردم نگرانی از این حیث نداشته باشند.

علی اصغر کرباسی افزود: عرض اسفالت روی پل 7 متر در نظر گرفته شده که این مقدار برای راههای فرعی درجه یک عرض استانداری می باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت مردم اداره راه در حال حاضر نسبت به افزایش شانه خاکریز اقدام کرده وفاصله بین دوگارد ظرف روزهای اتی افزایش پیدا خواهد کرد ضمن اینکه کار مقاوم سازی خاکریز طرفین گاردریل با استفاده از سنگ چین وملات سیمان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری شهرستان تربت حیدریه افزود: با توجه به قرار گرفتن پل بین دو قوس واماده سازی سطح راه فعلا نسبت به عبور ترافیک با ایمن سازی کامل اقدام شده وادامه مقاوم سازی خاکریز دو طرف وافزایش شانه های روی پل ودر نهایت خط کشی در روزهای آتی دردستور کار قرار دارد وچنانچه پس از تکمیل کار ایرادی به این سازه وجود داشته باشد پاسخگو خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه:

!!تــوجـه

  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد همین مطلب بنویسید
  • لطفا نظرات خود را به فارسی تایپ نمایید
  • لطفا سعی کنید نظرتان مختصر و مفید باشد
  • به نظرات دیگر کاربران احترام بگذارید

ثبت نظر :


 
 
x
مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه خبرداد؛ تجمع دانشجویان تربت‌حیدریه در حمایت از خیزش دانشجویی آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد نامه رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه به رئیس دانشگاه کلمبیا شورای ایجاد ترافیک بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند نژادپرستی و بی‌رحمی ریشه ایدئولوژی در آئین یهود دارد لزوم تٱسیس دانشگاه‌های تخصصی یهودشناسی در کشور اضافه شدن ۶ رشته دکتری تخصصی به دانشگاه‌های تربت‌حیدریه کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ سپاه خراسان رضوی پیشرو در محرومیت‌زدایی پاساژ آداک رفع پلمپ شد
hacklink al duşakabin fiyatları fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle erotik film izle duşakabin hack forum casibom marsbahis marsbahisgirtr marsbahis matadorbet casibom starzbet dinamobet