بدون نظر
 
آیت الله خاتمی در تربت حیدریه:
امروز برخی در داخل کشور از کلمه و تبیین «نفوذ» به مانند «فتنه» واهمه دارند/آمریکا از روزنه برجام قصد به ذلت کشاندن ملت و نظام ایران را دارد/عاشورا فرهنگ عزت و ذلت ناپذیری است
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ در ۶:۵۷ ق.ظ
 
آیت الله سید احمد خاتمی گفت: متاسفانه امروز برخی عناصر در داخل کشور از کلمه و تبیین نفوذ به مانند فتنه به شدت وحشت و واهمه دارند و با نگاهی سهل اندیشانه به آن می نگرند.

به گزارش تابان تربت، آیت الله سید احمد خاتمی در اجتماع عظیم عزاداران اول ماه صفر با عنوان منشور عزت در جمع مردم تربت حیدریه اظهار کرد: از موضوع برجام تا کنون حدود 100 روز گذشته و مقام معظم رهبری بیش از 70 بار کلمه نفوذ را مطرح و تبیین کردند، اما برخی عناصر در داخل کشور از این کلمه به مانند فتنه وحشت دارند و لذا باید به آنها بگوئیم که فتنه گری نکنند تا نگویند فتنه و همچنین در مقابل نفوذ دشمن محکم و استوار بایستند.

 

وی یکی از مهمترین ابعاد نفوذ را جدا کردن مردم از دین خدا عنوان کرد و افزود: مهمترین بعد نفوذ، نفوذ فرهنگی است و دشمن با 180 شبکه فارسی زبان ماهواره ای و هزاران سایت اینترنتی و با غفلت از خدا، مترصد آن است تا مردم و بخصوص جوانان را نسبت به ارزشهای دینی و انقلابی بی تفاوت کند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به هر میزان که بتوانیم فاز و محور معنویت را در جامعه زنده نگه داریم به همان میزان در مقابل نفوذ دشمن ایستادیم و بالعکس به هر مقدار که از دین خدا و معنویت غفلت کنیم دشمن پیش روی خواهد کرد.

 

خاتمی محرم و عاشورا را فرهنگ عزت و ذلت ناپذیری عنوان کرد و گفت: برخی قصد دارند این فرهنگ عزت را به سمت ذلت ببرند و می گویند حضرت سیدالشهدا(ع) با عمر سعد دست داده و مذاکره کرده، حال آنکه در 10 مصدر از مصادیر قوی و مستدل آمده که امام حسین(ع) به عمر سعد نهیب زده و او را نصیحت و موعظه کرده است.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه هر نغمه تسلیم در کشور نغمه آمریکائی است، ادامه داد: برخی رفتار ها نماد تسلیم است و لذا از ابتدا تا انتهای فرهنگ عاشورا هیچ نمادی از تسلیم دیده نمی شود و آنچه که انسان می بیند عزت، مقاومت و ولایت مداری است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: آمریکائی ها قصد دارند تا از روزنه برجام ملت و نظام اسلامی ایران را به ذلت بکشانند اما شروط 9 گانه مقام معظم رهبری، انها را ناکام گذاشت و لذا به آمریکا می گوئیم، ملتی که دائم  شعار هیهات مناالذله را سر می دهد، هرگز روی ذلت را نخواهد دید.

 

آیت الله خاتمی بیان داشت: برخی بعد از قضیه برجام گفتند، تابوت مذاکره با آمریکا شکسته شده است، البته جریانی در داخل کشور و از زمان امام راحل به دنبال مذاکره و تعامل با آمریکا بودند، اما آیا آمریکا در پی مذاکره است، به طور یقین اینگونه نیست و آنها می گویند سر میز مذاکره بنشینید و آنچه که ما می گوئیم عمل کنید.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: سرزمین فلسطین و قدس شریف حدود 70 سال است که در اشغال رژیم غاصب صهیونیستی است و تا کنون دهها نشست سیاسی برای آن برگزار شده، اما امروز اگر عزتی برای فلسطینیان باقی مانده از رهگذر انتفاضه و مقاومت است.

 

دومین اجتماع عظیم عزاداران اول ماه صفر با عنوان منشور عزت، در راستای تبیین اهداف قیام امام حسین(ع)و خطبه های امام سجاد (ع) و حضرت زینب(س) با حضور هیئت های مذهبی و اقشار مختلف مردم و مسئولین صبح امروز در بقعه متبرکه بی بی حسنیه تربت حیدریه برگزار شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه:

!!تــوجـه

  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد همین مطلب بنویسید
  • لطفا نظرات خود را به فارسی تایپ نمایید
  • لطفا سعی کنید نظرتان مختصر و مفید باشد
  • به نظرات دیگر کاربران احترام بگذارید

ثبت نظر :


 
 
x
هدف اصلی دشمن تغییر ذائقه سیاسی جامعه ایرانی است خسارت ۴۰۰ میلیاردی سیل به بخش کشاورزی تربت‌حیدریه بخش ویژه بیمارستان امام حسین علیه‌السلام تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسبد تمام مبارزات ائمه علیه السلام برای تٱسیس حکومت اسلامی‌ بود اهدای ۱۴ سری جهیزیه به خانواده‌های بیماران کلیوی تربت‌حیدریه محور مشترک مشکلات صنایع تربت‌حیدریه نوع فرارداد آنهاست ساماندهی ۷ مرکز برای خرید گندم کشاورزان منطقه تربت‌حیدریه مهم‌‌ترین اولویت انجمن سینما جوان. ایران استعدادیابی است آغاز واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در منطقه تربت‌حیدریه تولید ۵۰۰ هزار تن گندم در خراسان رضوی تقویت گردشگری روستاها تولید ثروت و اشتغال را به‌همراه دارد خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی سیل به مزارع و باغات تربت‌حیدریه